Rabu, 12 Ogos 2009

Salam Ramadhan Al Mubarak

Tiada kata seindah Zikir
Tiada bulan seindah Ramadhan
Izinkan ke-dua² tangan
bersimpuh MAAF
untuk Lisan yang tak terjaga
Janji yang terabai
Hati yang berprasangka &Sikap yang pernah menyakitkan…
“Maaf Zahir & Batin”
............................................
Salam semua..
pejam celik pejam celik dah nk posa plak..
kpd kwn2 aku nk ucapkan ..
Selamat Bersahur, Berpuasa, Berbuka, Berterawih & Bermoreh!!.
Insyaallah ujung bln ni aku nk balik kapong!!!
dah lama rasa xbalik..teringat plak dulu kalau posa ja ptg2 mesti la ronda2 kot kg,nk bg cepat masa..
lepak kt titi, jln2 kot pekan tnh merah ..beli murtabak!!!!
hahaha..best2!!!!!
ok aku cau dulu..
wassalam..
P/S: sapa2 yg nk belanja aku time buka posa nanti di persilakan!!! hahah..
musuh aku xcari ...mkn free aku belasah ja..

9 ulasan:

  1. haha..kuat mkn yg free...

    BalasPadam
  2. kutuk2..
    hampa pun sama ja!!!
    hahahahah..

    BalasPadam
  3. tringat masa hang tak posa lepak kat titi tu joe.. beli nasik kat kedai ah keong, kacau budak skolah balik ngaji... pergh sweeeeeet gila.. tauhn bila ek tu joe?? 2004 ka 2008? ishhh jgn buat lupa..

    BalasPadam
  4. aduhhh mad adi..
    hg jgn buat konspirasi yg lepas2..
    hahahhaha..

    BalasPadam
  5. sampai hati hang kata konspirasi.. yang ari tu mmg konspirasi.. tapi yg ni mmg betoi.. kan dah nak posa ni... takmo ngaku lagi hang noo..
    joe!! walau kita berahsia sampai jadi tukun sekalipun, tuhan tetap tahu..

    Aku kah benar atau jebatkah benar..
    biaq benaaaaaaaaqqq

    *** wei kedai ah keong tu bukak lagi.. lani tukang masak dah tukaq.. bukan maklong buyong dah.. orang lain plak.. aku dengaq anak tok su jenab... ala yang lari p siam dulu jadi penari tue... la dia insaf dah.. tapi lawa lagi.. he he he

    BalasPadam
  6. huhuhu..hg mmg pandai bercerita!!!
    dan membuat konspirasi...
    yg aku ingat nasi bungkus kt koop hostel ja..
    lauk daging berger!!!!

    BalasPadam
  7. oooiii gila sedap tu... tapi bila bini cikgu me'e masak lagi sedap..
    pa pun nasik pak rahman tu pun tak leh lawan tahan keadvance nan geng kalabu pecah dewan makan ha ha ha ha

    BalasPadam
  8. aku ingat lg..mkn nasi daging berger.
    siap kongsi ngana arwah abe lg..

    BalasPadam